To se nedá. Koukal bych na ty naše hrdiny pořád.
Někdo převezměte štafetu, já jdu spát, joo? 😉
mapa s pohybem Loudalů online ZDE
Takhle jsem je zachytil před chvilkou (čas 01:10) , na hranici Středočeského a Plzeňského kraje, supr čupr, jedou jak dráhy, minimální ztráta na čelo, rozhodně top třetina. Tak držíme palce!
dnes 8:40
18:40
a pak že se v týhle zemi málo hulí…vypadá to jako mořskej koník, ale není to..(asi teda) :-)..safra, ať tím projedete klucka líp, už se blížíte..
a takhle to samé dávají naši mistři (2.6. 20:45) :
vyhajaný?Tak hurá do práce, ju? 😉
a stejné místo ve stejný čas na radaru. Dobré ráno, Veitname!
po návratu z anglické snídaně se mi tak nějak zdá, že si chlapci dali šlofíka. Vrcholně taktický tah! 🙂
Péťa ujel Vítkovi a nechal ho napospas! Zřejmě nechce čelit nabídce nocování pod listím u krmelce… Držte se děcka, rozpochodil jsem i smsky a tak vím, že jste ještě v půl třetí měli veselou mysl. Nezmar!Nezmar! O.
a pozor, Vítek předjel Peťu! 🙂 a Vlaďka je nadosah…(jinak nenechte se mást, ti kluci jedou jako jeden muž kolo na kolo, jen gps logger dává každýmu data jindy…) … ale jináč jsem zvědav, zda chechpoint na 217.km daj za světla, na mapě to vypadá už jen kousek 😉
Už tam jsou, už tam jsou!!! A na pátém checkpointu poskočili na 31. místo z šedesáti. Ale blíží se bouřka hoši, jsem z toho zpocenej až na prdeli, ani na televizi večer nekoukam… O.
Z gauče se to dobře radí, ale kdyby měli trochu morál ještě chvíli jet, předjeli by ty ubytované na Krasíkově(12 lidí) a byli by tím pádem na 19.místě…a taky mohli teď hajat když asi drobet cedí z nebe. No, aspoň je ale takhle dojel kámoš “VELTR” a mohou zapojit všechny výhody “trojky”, čili VELTROJKY 🙂 Tak se držte a hlavně opatrně, třetí den je kritický…ale co je to za magora ten první, to mi hlava nebere-asi brácha Ovčáčka (robot ze stejný výrobní linky)
Ta Vrchařská koruna JČ byl asi dobrej nápad. Jak si pročítám sms od účastníků, něco mi říká, že chlapci budou pořadím nadále stoupat …
NO, ty kráso, aby vůbec nějaký pořadí bylo. Jestli nedojdou baterky tomu stroji s tovární značkou MAVIT a budou platit pravidla, že limit pro dojetí je 1/3 času vítěze, který to má teď do cíle tak kilopade po rovině nebo s kopce, tak bude ta výsledková listina dost krátká 🙂